Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2013 04:54 - разни драми.....
Автор: didi5505 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 417 Коментари: 0 Гласове:
0



Драмите,които ме вълнуват ..отново са свързани с протестите ....кой за какво протестира ,какво иска да постигне ,какво ще спечели или загуби ...
Тези дни проведох спор -дали полицаите са прави ,или протестиращите .Ще се опитам да си отговоря и за 2те страни

Примерно съм протестиращ какво правят те:
Да протестираш няма нищо лошо ,но това ли наричаме протест? Отиват в студа ,да прегракнат от викане ,за да няма кой да ги чуе ,да се влиаят от някой платен провокатор ,да ги набият най-накрая дори нищо да не са направили ,а само защото са били там ....За какво се питам аз ,ходят и се блъскат в оградите ,какво искат да постигнат ??? ОК нека приемем,че влезнат вътре при депутатите ,какво ще направят ???Ще ги линчуват ,или пък ще ги УБият ????? ЕДВА ЛИИИ ....най-вероятно искат отговори ..КОГА ЩЕ СТАНЕ ТОВА ,КОГА ЩЕ СЕ СПРЕ ОНОВА .И какво ще ви отговорят ДА БЕ ЩЕ СТАНЕ ТЕЯ ДНИ ,ИЛИ МЕСЕЦИ ИЛИ ГОДИНИ ...... 

Искам да вметна само ,за тези които ще го прочетат това (ако изобщо някой го направи) ЧЕ СЪМ БЕЗПРИСТРАСТНА ПОЛИТИЧЕСКИ !!! НЕ СЪМ НИТО ЗА ОРЕШАРСКИ ,НИТО ЗА ГЕРБ ,НИТО ЗА НИКОЙ !!! 

ПРотестирайте хора ,само така ще се оправим ,НО нека тези които са сега да си заминат и да дойдат 240 нови души ,само така ще стане .Тея стари кучета вътре са от 20 години ,за каква промяна говорим????? 

Нека сега се поставя на мястото на полицай :
 Работя за 600-700 лева месечна заплата ,колегите ми са тъпаци ,началника ми и той тъпак ,но нямам избор имам да храня едно Чаааве и една тлъста дебелана(това е шега) .Върша си работата ,като прилагам закона ,но понякога и аз изперквам и цапардосвам ЕЙ ТАКА за всичките ми проблеми на главата ,някой от тея дето протестират ...Но иначе съм добър човек и само униформата ме спира (както и онази сума която споменах по-горе) ,за да вляза с тълпата вътре при тези крадци!



край.....

 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: didi5505
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20343
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930